perjantai 1. toukokuuta 2009

Vappu-aperitivolla

Olen ottanut tavaksi tilata alkoholittoman drinkin, kun olen mennyt aperitivolle. Tänään oli tosi hyvän makuinen drinksu (raikas, sisälsi viittä hedelmää), mutta ulkonäöstä en kyllä antaisi täysiä pisteitä. Ma, va bene :)


Yumiko (kuvassa vasemmalla) oli tehnyt mulle kaulakorun. Olin hyvin otettu :) Kaulakoru näkyy kuvassa hieman. Se on kullan värinen ja siinä on viisi erilaista juttua riippumassa (mm. avain, sydän jne.). Aina kun pidän korua, se muistuttaa Yumikosta ja elämästä Milanossa. Oih.


Halusimme vielä viimeisen kuvan koulun edestä, ja heh, meillä kaikilla on ihan hassu ryhti. Monta kertaa kurssin aikana puhuimme, että "incontriamo alle 19 davanti alla scuola", eli tavataan klo 19 koulun edessä. Muut jatkaa tapaamista, mutta meikkis lähtee muille maille muihin tapaamisiin. Aikansa kutakin, niin se menee.


1 kommentti:

  1. Minulla olisi sinulle pieni haaste;

    "Nyt (ja aiemminkin) on ollut liikkellä paljon faktahaasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 bloggaajaa tekemään sama edelleen."

    Oikein kivaa Rooman matkaa!!

    VastaaPoista